انتخاب بهترین سنسور سطح آب

سنسور سطح آب سیستمی است که برای تشخیص جریان آب در یک ظرف طراحی شده است. جدیدترین سیستم های سطح آب از سنسور دیجیتال برای تعیین حجم آب در یک مخزن استفاده می کنند که می تواند جایگزین سیستم های قدیمی مانند سوئیچ های شناور مکانیکی و دستگاه های اولتراسونیک گران قیمت شود.

کاربرد سطح سنج مایعات چیست؟

سطح سنج مایعات دیجیتال معمولاً در محیط های صنعتی مانند تأسیسات تصفیه فاضلاب، مخازن بزرگ نگهداری آب، تأسیسات آب تفریحی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شوند. اگر شرکت شما به یک سیستم نظارت و کنترل موثر آب نیاز دارد، باید سنسور سطح مناسبی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای خاص شما را برآورده کند.

امروزه تعداد زیادی سیستم حسگر سطح آب موجود است. با یک جستجوی آنلاین سریع می توانید آن ها را به راحتی پیدا کنید. اما چالش بزرگتر این است که چگونه سیستم مناسب را انتخاب کنیم. هنگام خرید یک سنسور مایع خودکار، اولین چیزی که باید به دنبال آن باشید سهولت استفاده از آن است. اطمینان حاصل کنید که سنسور می تواند به راحتی با سیستم اتوماسیون آب موجود شما یکپارچه شود.

این امر نیاز به نصب پیچیده و کالیبراسیون مجدد سیستم های آب شما را به حداقل می رساند. همچنین مهم است که یک سنسور کنترل آب را انتخاب کنید که دارای سیستم نظارت بصری باشد. باید دارای نشانگرهای LED و سیستم های دکمه فشاری آسان برای استفاده باشد. اگر حسگر بتواند روی شیر برقی خودکار کار کند، نیاز به نظارت مداوم دستی را کاهش می دهید.

دوام یکی دیگر از عوامل مهمی است که هنگام خرید ترانسمیتر سطح آب باید در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که سیستم به طور محکم ساخته شده است تا بتواند برای چندین دهه دوام بیاورد. مهم تر از همه، شما باید یک سنسور سطح خودکار با طراحی مدولار انتخاب کنید. به این ترتیب، تنها در صورت نیاز باید تک تک قطعات را تعمیر کنید.

سنسور ماژولار نیاز به تعویض کامل را از بین می برد. سیستم های قدیمی مانند سوئیچ های شناور در صورت آسیب دیدن نیاز به تعویض کامل دارند. با جدیدترین دستگاه های حسگر، هرگز نیازی به تعویض کل دستگاه نخواهید داشت. اگر مشکلی در یک قطعه وجود دارد، به سادگی آن را با یک قطعه مناسب جایگزین کنید. این نوع طراحی می تواند هزینه نگهداری و بهره برداری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

بهترین سنسورهای سطح آب کدام است؟

بهترین سنسور سطح آب معمولاً از ولتاژ پایین استفاده می کند. مطمئن شوید که این نوع را انتخاب کنید تا از صدمات یا حوادث در محل کار جلوگیری کنید. سیستم کم ولتاژ / کم آمپر احتمال برق گرفتگی را کاملاً از بین می برد. در طول نصب و نگهداری، کارگران شما از حوادث در امان خواهند بود. یک سنسور خودکار سطح آب به طور خاص برای تشخیص سطح آب در یک مخزن یا ظرف طراحی شده است. با این حال، بهترین سیستم باید همه کاره باشد. شما باید لول ترانسمیتر مناسب را انتخاب کنید که به راحتی برای انواع مایع و پودر کالیبره شود.

کلام آخر

و در آخر، شما باید سازنده ای را انتخاب کنید که ضمانت سخاوتمندانه ای را برای محصول ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که 100 درصد ضمانت رضایت سنسور را دریافت کنید. بهترین سازنده، سنسور نظارت بر آب را در صورت عدم رضایت شما پس می گیرد. این نوع ضمانت نشان می دهد که سازنده نسبت به کارایی سیستم خود بسیار مطمئن است. گارانتی همچنین به عنوان یک محافظ عمل می کند تا هرگز دستگاه معیوب دریافت نکنید. بازرگانی پرشین ابزار دقیق تامین کننده انواع لول ترانسمیتر و لول سوئیچ به منظور نظارت بر سطح مخازن می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.